HOWry on valtakunnallinen Suomen Rauhanturvaajaliiton jäsenyhdistys. HOWryn jäseniksi voivat liittyä kaikki suomalaiset rauhanturvaamispalvelussa olleet tai olevat henkilöt. HOWry ei kilpaile Rauhanturvaajaliiton paikallisyhdistysten kanssa vaan toimii niiden kanssa yhteistyössä ja täydentää kokonaispalvelua.

HOWryn yhtenä missiona on koota palveluksessa olevia kokonaisia kaveriyhteisöjä jäsenikseen ja helpottaa näiden ryhmien yhteydenpitoa palveluksen jälkeen.

HOWry on kaikkien rauhanturvaajien koti. HOWry ei tarjoa jäsenilleen perinteistä ”yhdistystoimintaa” vaan toiminta tapahtuu pääsääntöisesti netissä, jossa se kehittelee jäsenistölleen erilaisia palveluja.
Kuitenkin varsinaista toimintaa yhdistys järjestää vuosittain muutaman kerran, esimerkiksi rauhanturvaajille kokoontumistilaisuuksia ja muita rauhanturvaamiseen liittyviä tapahtumia.

HOWry julkaisee Hölkkäri On Web –internetsivustoa ja ajaa Suomen Rauhanturvaajaliitossa jäsenistönsä haluamia asioita.

Hölkkäri On Web ry:n hallitus  2024:

Puheenjohtaja Pasi Soikkeli

Tom Streng

Pasi Soikkeli

MCc Hölkkäri presidentti Kimmo Leskinen

Yhdistykseen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen kriha-/rauhanturvaamislain perusteella toimeenpannuissa sotilaallisissa rauhanturvaamistehtävissä palvellut tai palveleva hyvämaineinen Suomen kansalainen sekä Suomen valtion lähettäminä kriisinhallintatehtäviin liittyvissä kansainvälisissä poliisitehtävissä palveleva tai palvellut hyvämaineinen Suomen kansalainen sekä valtioneuvoston hyväksymässä siviilikriisinhallintatehtävässä tai muussa vastaavassa tehtävässä palveleva tai palvellut hyvämaineinen Suomen kansalainen.

Hölkkäri On Web ry:n jäseneksi pääset täyttämällä lomakkeen tai ottamalla suoraan yhteyttä jäsenvastaavaan.

Jäsenyysvaihtoehdot ovat seuraavat:

Varsinainen jäsenyys tarkoittaa, että kuulut myös Suomen Rauhanturvaajaliittoon, saat sen jäsenedut ja Rauhanturvaaja-lehden kuusi kertaa vuodessa kotiisi. Luonnollisesti pääset nauttimaan myös Hölkkäri On Web ry:n jäseneduista.

Jos olet jo jonkin Rauhanturvaajaliiton jäsenyhdistyksen jäsen ja haluat liittyä (rinnakkais)jäseneksi myös Hölkkäri On Webiin, silloin maksat lehden vain kertaalleen.

Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen toimialuejäseneksi. Toimialuejäsenyys kestää sen kalenterivuoden, jona yhdistykseen liittyy. Kuitenkin niin, että syyskuussa tai sen jälkeen liittyvän toimialuejäsenen ilmaisjäsenyys jatkuu koko seuraavan vuoden. Sen jälkeen jäsenyys muuttuu automaattisesti varsinaiseksi jäsenyydeksi. Toimialuejäsenellä on varsinaisen jäsenen jäsenoikeudet ja jäsenyys on edullinen. Toimialuejäseneksi voi liittyä vain SRTL:n jäsenyhdistyksiin aiemmin kuulumaton henkilö.

Jos et täytä varsinaiseen jäsenyyteen tarvittavia vaatimuksia (rt-palvelus ja Suomen kansalaisuus), voit liittyä kannatusjäseneksi. Silloin et kuulu RT-liittoon, mutta saat Rauhanturvaaja-lehden ja yhdistyksen jäsenedut. Voit liittyä myös yhdistyksen kannatusjäseneksi niin, ettet tilaa lehteä.

Hölkkäri On Web ry:n jäsenmaksut vuonna 2024 ovat:

Varsinainen jäsen
36 euroa
oimialuejäsen
0 euroa sis. RT- lehden !!
Varsinainen jäsen, ei lehteä
(nk. rinnakkaisjäsen)

15 euroa
Kannatusjäsen
16 euroa ilman Rt-lehteä,
36 euroa Rt-lehden vuosikerran kanssa

Liity nyt täyttämällä lomake!

Huomaa valita lomakkeen vetovalikosta yhdistykseksi Hölkkäri On Web ry!