Kirjoittaja Aihe: Sähkömiehentyö rauhanturvauksessa  (Luettu 2179 kertaa)

Poissa Hude45

• Ihan Hiutale
Sähkömiehentyö rauhanturvauksessa
« : Lauantai, 8. Marraskuuta 2014, 13:27:55 ip »
morjesta, lueskelin foorumit läpi ja en löytänyt vastausta kysymykseeni eli mitä sähkömiehen / turvalaiteasentajan työ RT:na pitää sisällään? Kuinka valinta näihin tapahtuu? Vaikuttaako varusmiespalveluksen aselaji? Itse olen ilmavoimissa spollena suorittanu palveluksen eli onko mahiksia päästä komennukselle? Työkkemusta sähkötöistä on 7v ja turvalaiteasennuksista 3v, kyseisiä hommia olen tehny mm. Puollustusvoimille sekä finavialle. Olisi hienoa kuulla jonkun mielipide asiasta joka kyseisiä hommia on tehnyt.

Poissa Masi

• howry-kaliffi
  • Megafasse
  • 3Coy - SP21-22 UNFICYP 3coy SV5-6 UNEF II
Vs: Sähkömiehentyö rauhanturvauksessa
« Vastaus #1 : Tiistai, 11. Marraskuuta 2014, 01:21:20 ap »
Tuossa olisi ainakin jotain tietoa:http://www.holkkari.fi/foorumi/index.php?topic=9927.0
hakutoiminnolla (sähköm*) löytyi muutakin juttua jos haluan selata lisää. täällä on keskustelu käynyt hiljaiseksi viimeaikoina.
Hakea kannattaa aina ja noilla meriiteillä pitäisi mahdollisuuksiakin olla.
Ilo pintaan vaikka syvän märkänis !! Niema propliemu.

Poissa pietro

• HOWRY:n jäsen
  • Ylifasse
Vs: Sähkömiehentyö rauhanturvauksessa
« Vastaus #2 : Tiistai, 18. Marraskuuta 2014, 08:20:50 ap »
Pääsymahdollisuudet lähtevät tehtävän vaatimuksista; jos siellä vaaditaan X-tason luvat ja sulla on vähintään ne, niin kyllä kuvaamallasi kokemuksella pitäisi päästä - varusveijariajan tehtävällä on niukasti merkitystä; enemmän vaikuttaa tutkinto/luvat sekä työkokemus.

Niin ja polliisin rekisterissä ei ole hyvä olla merkintöjä (ylinopeussakoistakaan enemmän kuin yksi) tai varusmiesajalta putkareissuja.
Joka onkimalla elää, se kitumalla kuoloo.