Kirjoittaja Aihe: 1974 Kyproksella olleet  (Luettu 1999 kertaa)

Poissa Rokkin

• Ihan Hiutale
1974 Kyproksella olleet
« : Keskiviikko, 3. Joulukuuta 2008, 20:32:25 ip »
Tervehdys! Etsiskelen 1974 Kyproksella olleita, erityisesti esikuntakomppanian viestijoukkueen kavereita. Itse olin Kykko Campissa viestimiehenä 1974 tammikuusta lokakuuhun, eli jouduin keskelle kahinoita. Monet nimet ovat jääneet unhoon, mutta mukavat muistot tuosta ajasta jäivät. Ennen hässäkkää siellä oli tosi rauhallista ja viihtyisää. Vastailkaahan jollakin tavalla. Pistäkääpäs foorumin aktiivit kyselyt liikkelle!

Laitanpa vielä toisen, tarkennetun kyselyn:
Onko täällä niitä sotureita, jotka heinäkuussa tulitauon aikana olivat siinä porukassa joka, vaihdettiin OP Marttiin. Itse olin siinä porukassa viestimiehenä. Porukassa oli joku pioneerikersantti ja myös kapteenin arvoinen mies. Löytyy kuviakin tuosta tapahtumasta. Pistäkääpä kuso liikkeelle!
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 8. Joulukuuta 2008, 11:45:38 ap kirjoittanut Rokkin »

Poissa Lekuri

• howry-kaliffi
  • Messiasfasse
  • Saisinpa ajatuksen ja anteeksi edellisen
Vs: 1974 Kyproksella olleet
« Vastaus #1 : Keskiviikko, 3. Joulukuuta 2008, 20:39:08 ip »
Saat takuuvarmasti vastauksia kyselyysi. Itse tulin vasta lokarotaatiossa 1974, joten mun osalta asia jääköön tälleen, mutta vakaasti uskon palvelusaikaisia ihmisiä löytyvän. Kuinka monet sen aikaisista hemmoista surffaavat netissä on kyllä ison ? -merkin asia.

Poissa Masi

• howry-kaliffi
  • Megafasse
  • 3Coy - SP21-22 UNFICYP 3coy SV5-6 UNEF II
« Vastaus #2 : Keskiviikko, 3. Joulukuuta 2008, 22:40:52 ip »
Katsoppa haulla Kypros, täältä löytyy useita Saarella -74 olleita Siirrytään keskustelemaan näistä jutuista siihen osioon. Itse tulin Kykon platalle elokuisessa 3 jk:n hiutalesateessa, noiden härdellien väliin.
Niin ja tervetuloa myös kirjoittamaan omat kokemuksesi noista tapahtumista.
Äläkä Lekuri tee noin masentavaa oletusta että me, ei niin nuoret emme olisi kehityksessä mukana.   ;)
Ilo pintaan vaikka syvän märkänis !! Niema propliemu.

Poissa Lekuri

• howry-kaliffi
  • Messiasfasse
  • Saisinpa ajatuksen ja anteeksi edellisen
« Vastaus #3 : Torstai, 4. Joulukuuta 2008, 02:05:20 ap »
...Äläkä Lekuri tee noin masentavaa oletusta että me, ei niin nuoret emme olisi kehityksessä mukana.   ;)...

Enhä mie synkistele, mutta ei meitin ikäisiä liikaakaan oo näillä tietotekniikan ihmemailla.  8)

Poissa Rokkin

• Ihan Hiutale
« Vastaus #4 : Torstai, 4. Joulukuuta 2008, 15:48:10 ip »
Enhä mie synkistele, mutta ei meitin ikäisiä liikaakaan oo näillä tietotekniikan ihmemailla.  8)

Niinpä. Kyllä Lekuri on osin oikeassa, sillä ainakin tavoittamani kaverit ovat maininneet, että tietokoneen käyttötaidot ovat vajavaisia. Onneksi meitä on sentään jonkin verran että voidaan olla yhteydessä nykyajan välineillä.
« Viimeksi muokattu: Torstai, 4. Joulukuuta 2008, 20:40:08 ip kirjoittanut Rokkin »

Poissa sibelius

• HOWRY:n jäsen
  • Megafasse
« Vastaus #5 : Torstai, 4. Joulukuuta 2008, 21:10:55 ip »
Saat takuuvarmasti vastauksia kyselyysi. Itse tulin vasta lokarotaatiossa 1974, joten mun osalta asia jääköön tälleen, mutta vakaasti uskon palvelusaikaisia ihmisiä löytyvän. Kuinka monet sen aikaisista hemmoista surffaavat netissä on kyllä ison ? -merkin asia.
Aivan näin vaatimattomasti sanoen,kyllähän minäkin,vuoden 1974 Kypron rähinät alusta lähtien näkeneenä ja kokeneena,surffailen näillä palstoilla ja olen myös kirjoittanut kokemuksistani.Toinpahan asian taas esille sillai niinku vaatimattomasti... :o
Suurin vahvuuteni on heikkouksien puute.

Poissa Masi

• howry-kaliffi
  • Megafasse
  • 3Coy - SP21-22 UNFICYP 3coy SV5-6 UNEF II
« Vastaus #6 : Torstai, 4. Joulukuuta 2008, 23:17:50 ip »
Jatketaan kuitenkin keskustelus tuolla Kypros osiossa ei jutut hajoa liikaa, jos sopii. Kiitos  ;D
Ilo pintaan vaikka syvän märkänis !! Niema propliemu.